Aktualności

Aktualności
Złocisty hitem sprzedażowym FMCG

Złocisty hitem sprzedażowym FMCG

Ser pleśniowy Lazur Złocisty zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe w konkursie Przeboje FMCG, organizowanym przez Magazyn Życie Handlowe instytut badawczy Millward Brown.


Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. Do dziesiątej edycji zgłoszono niemal 500 produktów w 51 kategoriach.

W drodze po trofeum Lazur musiał przejść przez podwójne sito weryfikacyjne, ponieważ wybór zwycięskiego produktu dokonywał się w dwóch etapach. W pierwszym nasz ser oceniało dziewięcioosobowe, profesjonalne jury.

Dopiero spośród wyróżnionych przez jurorów artykułów detaliści wskazali instytutowi badawczemu produkty mające największy potencjał sprzedażowy. Lazur Złocisty zwyciężył w kategorii Produkty Spożywcze.

Gala konkursu Przeboje FMCG 2017 odbyła się 30 maja br. w Villi Foksal w Warszawie. Wydarzenie poprowadził dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny, Robert Janowski. Statuetkę odebrała Dyrektor Handlu i Marketingu, Agnieszka Borowska.