Aktualności

Aktualności
Lazur Błękitny przebojem konkursu FMCG 2013!

Lazur Błękitny przebojem konkursu FMCG 2013!

Ser pleśniowy Lazur Błękitny zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe w konkursie Przeboje FMCG. Konkurs już po raz szósty zorganizował magazyn Życie Handlowe. Statuetkę nagradzającą zwycięski produkt tytułem Przebojowy Produkt odebrała Dyrektor Marketingu SM Lazur, Agnieszka Borowska.


Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział niemal 450 produktów. Konkurs przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym, z nadesłanych zgłoszeń jury, w skład którego wchodzili profesjonaliści z branży FMCG wybrali produkty, które przeszły do drugiego etapu konkursu. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło w wyniku głosowania detalistów, czytelników Życia Handlowego. Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznano 55 artykułom w kilkudziesięciu kategoriach. Ser pleśniowy Lazur Błękitny zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe. Uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki nagradzające zwycięskie wyroby tytułem „Przebojowy Produkt” odbyła się 21 maja w warszawskiej Villa Foksal. Imprezę poprowadziła popularna prezenterka i dziennikarka Agnieszka Szulim.