Aktualności

Aktualności
LAZUR BŁĘKITNY PRZEBOJOWYM PRODUKTEM FMCG 2015!

LAZUR BŁĘKITNY PRZEBOJOWYM PRODUKTEM FMCG 2015!

Ser pleśniowy Lazur Błękitny po raz kolejny zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe w konkursie Przeboje FMCG. Organizatorem konkursu był magazyn branżowy Życie Handlowe. Zwycięską statuetkę podczas uroczystej gali odebrała Dyrektor Marketingu, Agnieszka Borowska.


Wybór Przebojów FMCG dokonywany był  w dwóch etapach. W pierwszym etapie fachowe jury oceniło produkty wg ściśle określonych kryteriów. Kolejny etap to ocena nominowanych produktów przez detalistów ankietowanych przez ankieterów instytutu badawczego MillwardBrown. Na podstawie zebranych w ten sposób wyników wyłoniono zwycięskie produkty wśród których znalazł się ser pleśniowy Lazur Błękitny zdobywając I miejsce w kategorii.

Gala odbyła się 29 maja w warszawskiej Villa Foksal. Imprezę poprowadził popularny aktor, Piotr Polk.