Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział niemal 450 produktów. Konkurs przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym, z nadesłanych zgłoszeń jury, w skład którego wchodzili profesjonaliści z branży FMCG wybrali produkty, które przeszły do drugiego etapu konkursu. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło w wyniku głosowania detalistów, czytelników Życia Handlowego. Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznano 55 artykułom w kilkudziesięciu kategoriach. Ser pleśniowy Lazur Błękitny zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe. Uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki nagradzające zwycięskie wyroby tytułem „Przebojowy Produkt” odbyła się 21 maja w warszawskiej Villa Foksal. Imprezę poprowadziła popularna prezenterka i dziennikarka Agnieszka Szulim.