Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. Do dziesiątej edycji zgłoszono niemal 500 produktów w 51 kategoriach.
W drodze po trofeum Lazur musiał przejść przez podwójne sito weryfikacyjne, ponieważ wybór zwycięskiego produktu dokonywał się w dwóch etapach. W pierwszym nasz ser oceniało dziewięcioosobowe, profesjonalne jury.
Dopiero spośród wyróżnionych przez jurorów artykułów detaliści wskazali instytutowi badawczemu produkty mające największy potencjał sprzedażowy. Lazur Złocisty zwyciężył w kategorii Produkty Spożywcze.
Gala konkursu Przeboje FMCG 2017 odbyła się 30 maja br. w Villi Foksal w Warszawie. Wydarzenie poprowadził dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny, Robert Janowski. Statuetkę odebrała Dyrektor Handlu i Marketingu, Agnieszka Borowska.